2008年10月23日 星期四

Postcards from Sally and Put

It's Postcard Time!!!

I'm feeling want to go for a trip right now, why? It is because I received another two postcards from two blogger friends; One is Sally, who went to Singapore for travel, and another one is Put, who currently study at New Zealand.

我现在感觉很想去旅行呢, 为什么呢? 因为啊, 我收到了来自博友的明信片呢. 一个是来自靓靓, 她是去了新加玻旅行的, 还有一位是Put, 目前还在纽西兰求学的.

A postcard from Sally, who went to Singapore for a lovely trip!

靓靓寄来的明星片, 她去了新加玻旅行呢!

"Singapore by night where partying never ends."

Thanks for sending me this postcard ya! Your writings are neat and nice! Don't worry, for sure we still got chance to meet next time ya!!!

谢谢你寄这张明星片给我呢! 你的字体都很整齐很好看呢! 放心吧, 我们下次一定有机会在见面聚会的呢!!!

Another postcard is from Put, far far away from New Zealand!!!

还有一张的明信片是来自Put, 远来自纽西兰!!!


"Palmerston North, in the Manawatu region of New Zealand, offers besides a major university (Massey), a great selection of parks, some alongside the Manawatu River."

She studies at Palmerston, where this town is a student city and the university there is famous of Veterinary course and Aeronautic course.

她住在Palmerston, 是一个小小很平静的student city, 而那边的大学出名的是兽医系和航空系.

This morning I went to post office and sent out 5 pieces of Penang's postcards too! So who will be the recipients? Inform me when you have received it ya!!!

今早我去了邮政局寄了五张
槟城明信片出去呢! 谁将会收到呢? 收到了记得通知我哦!!!

This is the first round only, and I still got 4 rounds of postcards need to send out, stay tune ya!

这是第一轮而已呢, 我还有四轮的明信片要寄出去呢, 敬请期待呢!




(谁要
槟城明信片呢? 告诉我哦!)

87 則留言:

迷迭香 提到...

wow!!

迷迭香 提到...

more gifts!! hahahaaaa....
wonder who are the five lucky ones ~ ^_^

Somewhere in Singapore 提到...

阿香, i have to share sofa with u again, is it ok?

Somewhere in Singapore 提到...

Akira, u very lucky ya...

I'm so proud, because one of the postcard is my country, keke...

Curious who is the lucky person...

蓝血人 提到...

哇~你每次都收到东西的。有我的分吗?哈哈

*~店长~* 提到...

我要我要! 咔咔...
我有没有荣幸收到''人气天王''的明信片呢? =P

Kuntong 提到...

i wan the postcard...=P

Linus 提到...

又要羡慕你了!!!
哈哈哈!

艾莉~エリ 提到...

singapore的夜景很漂亮

你就好啦,酱多人送你东西

羡慕!

匿名 提到...

迷迭香
你一定知道是谁!!

我还没有收到sally的明信片。。。。。

~珊姑娘~ 提到...

你也收到了靓靓sally的明信卡了喔!嘻嘻^^

你寄这么多喔!!
谁是幸运者呢????真羡慕=p

Florence Lee 提到...

wow...lucky you!!

levian 提到...

纽西兰的那间大学
叫什么名字呢?

Alice Chong 提到...

有我的吗????

Chris Chia 提到...

Mm..他们都好有心。

Mitch Tay 提到...

哇!迷迭香有争到了~
明信片真美!

Mei-Wah 提到...

oh! who would you pass this to? :) i am very keen on who will get it...

Jeff YiFong aka 蜜蜂王子 提到...

雖然我離檳城不太遠﹐但還是蠻期待AKIRA的明信片的~~呵呵~~(雖然應該是沒有﹐但還是幻想下好了)

sally^^ 提到...

哇~ 果然是人气大王啊~ 人缘可不是盖的哦~ 哈哈哈。。
我的字这么乱!!你怎么放上来了。。好害羞哦~ ^^
谁是那些幸运的家伙呢?(我吗?我吗?)<--- hahaha.. 爱演的家伙

paul lee 提到...

真羡慕。。
我也要!
哈哈

Kikey Loo 提到...

有没有我的份??? :p

Akira 思胜 提到...

阿香:
哈哈, 过后你就会知道了呢... 呵呵...

Sharon:
Haha, after tmr then u will know... Hehe...

蓝血人:
当然有啊, 呵呵... 放心吧, 不过要等下一轮呢...

Akira 思胜 提到...

店长:
哈哈, 这么夸张啊? 当然有啊...

Kun:
Haha, sure! No problem!

Linus:
哈哈, 不要那么羡慕我啦... 很PAISEH呢...

bearlim 提到...

这就是你下午说的?:P

Akira 思胜 提到...

Ellie:
都是大家的好意呢... 谢谢!!!

Sock Peng:
哈哈, 她知道一点点而已咯... 你的啊, 可能要等比较久咯...

珊姑娘:
嗯, 很早就收到了咯... 哈哈, 谁呢? 可能是你哦...

Akira 思胜 提到...

Florence:
Hehe, thanks ya!

Levian:
是Massey大学哦... 你听过吗?

Alice:
有有, 发你的地址给我吧...

Akira 思胜 提到...

Chris:
对呢, 大家都很好呢...

kimichii:
她争到什么哦? 哈哈, 是不是沙发啊?

Mei Wah:
Haha, you will know later then! XD

Akira 思胜 提到...

Jeff:
哈哈, 可能是你啊, 不要对自己这么没信心嘛...

靓靓:
你的字体哪里有乱哦? 很整齐啊...

Paul:
哈哈, 发你的地址给我吧...

Akira 思胜 提到...

Kikey:
等你回来请你吃好料!!!

小熊:
哈哈, 是哦... 你还记得哦? XD

董百勤 提到...

阿基拉,百勤也要!!!

Ksteeng1122 提到...

不知道我有没有份收到呢?嘻嘻!

Victoria Yin Yin 提到...

wow...i was wondering ,how u all get each other address in a same time????
hahahah..anyway... their post card was nice..
and their writing was nice

不二坏 提到...

哈哈...你的人缘超好的...
又有礼物了...
好好哦...羡慕ing^^

put 提到...

haha pai seh la.. why put it out, d liquid thing so ugly lol.. (when itz nearer to exam i get more excited..) sigh a bit crazy d.. =.=

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ 提到...

What a nice bloggers!

Hehehe...

You received a lot of gifts this week ya?

Ivan Liaw 提到...

啊!干嘛不能留言,老大没跟我讲,

原来无法留言喔,我还以为你不要我了,呜呜~
如果不介意的话,可以在试试吗?嘻嘻,我喜欢收集你们的留言嘛,留言在cbox,会不见的~

拜托啦!谢谢你!

Pingping 提到...

yer很爽哦。看了也很想去走走!

- yEng - 提到...

woowowowo..present time again?!!haha

envy + ing.. :(

c@therine 提到...

我很向往槟城这个小镇,
真的好想到那儿的大大小小的角落走一趟呢!
当然也希望收到你的明星卡咯!

逍遥 提到...

每次看到风景迷人的地方自己的心当然想飞过去哈哈哈!!!ipoh虽然离pg不远但是我可以要吗哈哈哈哈!!!

Unknown 提到...

你真的真的好受欢迎耶

我也变成你的粉丝了 ==

T.T 我也想要旅行哦

Vincent Cho 提到...

i wonder who's the luckiest one? heheheh~!!

-waiseng- 提到...

so nice! I wonder if anyone would send one to me too. HAHA

小薰妈 提到...

你可以寄给龙猫~她有收集明信片的嗜好!!

Akira 思胜 提到...

百勤:
哈哈, 等等啦, 给其他人机会先...

ksteeng:
嗯, 肯定有你的份儿的哦... 等等呢...

YinYin:
Hehe, got way to ask the address mar... Hehe...

Akira 思胜 提到...

不二坏:
别这么说嘛, 都是大家支持我啊...

Put:
Haha, but I think your writing is nice also wor!

Zara:
Haha, I received quite a number of gifts too!

Akira 思胜 提到...

Ivanov:
我昨天告诉你了啊... 好, 现在过去看看...

Jyue:
对哦, 很想去旅行呢...

Yeng:
Haha, dont get envy too much ya...

Akira 思胜 提到...

Catherine:
当然是欢迎你来这里啦... 发你的地址给我吧...

逍遥:
哈哈, 没问题的啊, 要你的地址先咯...

杨宝贝:
呵呵, 谢谢你一直支持我呢...

Akira 思胜 提到...

Vincent:
Haha, sooner u will know ler...

Wai Seng:
Haha, no problem dude, just send your address to me ya!

小薰妈妈:
是哦? 那么要等下一轮咯...

Anne 提到...

T.T boo...i'm too late to request penang postcard....i wan too......>.<"

woh!! u really a lucky guy neh~ so many gift & memorable postcard u recev...........envy le............=P

我的天地 提到...

嘻嘻,有说槟城人不可以收槟城postcard吗?
我的天地也要(*^__^*)

c@therine 提到...

我没有你的email呢!

我是贝比 提到...

有我的分吗?haha,,,

Akira 思胜 提到...

Anne:
Aiya, got them to support me mar... How are u there ah?

我的天地:
哈哈, 这样的话啊, 给我你的地址咯...

Akira 思胜 提到...

Catherine:
嗯, 我收到了呢... 嘻嘻...

我是贝比:
你真的也要吗? 嘻嘻...

"秋"天的"诗" 提到...

有没有我那一份呢????


(深思。。。。)

Eldora 提到...

你每次都有很大的收获呢^^

萤火虫*.* 提到...

好好哦~~~~
羡慕到你落皮~~~
XDDD

emilio 提到...

糟糕!迟了!我要我要!哈哈哈

冒牌周武王ΨomsΨ 提到...

又有礼收了~
羡慕羡慕

yingjun 提到...

噢~
不错哦!
酱多postcard可以当作收藏品了^^

paul lee 提到...

等有大节日你再送我吧。。哈哈哈
先传地址给你。。呵呵

paul lee 提到...

可是我没有你的email add哦。

Carrie_Nice9 提到...

不懂有我的份吗?哈哈~

Akira 思胜 提到...

"秋"天的"诗":
有, 肯定有, 不过是特别礼物准备给你哦... 要等等一下哦...

长不大:
这都是要谢谢大家呢...

萤火虫:
哈哈, 我不会落皮啦...

Akira 思胜 提到...

EmiLio:
可以啊, 发你的地址给我哦... 好吗? akira_wah@yahoo.com

oms:
不要那么羡慕哦... 你也是会有的呢...

小雨:
对呢, 现在有七张了呢...

Akira 思胜 提到...

Paul:
嗯, 没问题呢, 发给akira_wah@yahoo.com吧...

Nice:
有, 肯定有, 不过是特别礼物准备给你哦... 要等等一下哦...

levian 提到...

哦… 
这间没听过。
不知是新的吗。

Akira 思胜 提到...

Levian:
哈哈, 我自己也是不懂咯... 对了, 你姐姐也是从那边来的吧?

died 提到...

很用心的一位朋友,很难得!

Akira 思胜 提到...

梦想罐头:
呵呵, 谢谢哦...

levian 提到...

对哦,
所以我想看看是不是同一间,
呵呵!:p

Akira 思胜 提到...

Levian:
哦, 那么你的姐姐是读哪一间的哦?

JiaNi 提到...

好喜欢纽西兰..那里的风景..简直就是...赞!!

Akira 思胜 提到...

Jiani:
对呢, 有兴趣一起去旅行吗?

levian 提到...

otago. it has been quite a while back then already. definitely a place for traveling. ;)

Akira 思胜 提到...

Levian:
Haha, you reminded me of something, that is Bungee Jump!!! Gosh, I'm so excited, but sadly, cant go for it...

levian 提到...

i'm sure there will be a chance. when there is a dream, there is a goal. ;)

Akira 思胜 提到...

Levian:
Haha, and when there is a will, there is a way... When I got certain savings, I will go for it! Hehe...

levian 提到...

there are so much things we wanna do, isn't it. i wonder if there will even be an end to the list. :p

Akira 思胜 提到...

Levian:
Demand and wants are unlimited, as I believe! As something you obtained, there are more to come!

levian 提到...

especially after obtaining the current. then new ones will be added to the list. XD

Akira 思胜 提到...

Levian:
Yup, same with food list also! XD

levian 提到...

especially if we get to have a chance to get tired of the current favorite. XD

Akira 思胜 提到...

Levian:
Haha, you are correct! I wonder how many lists do I need? XD

levian 提到...

just 1 list will do. since old entries will be removed n new one added. ;)

Akira 思胜 提到...

Levian:
Haha, one list? Yeah, one list, with lotsa pieces of papers! Haha...