2008年10月27日 星期一

Meeting up with Jeff

It's Meeting Time!!!

Blogging world is a very special place for everyone, where you can meet lots of friends inside there. Few days ago, I got the chance to meet a nice blogger, Jeff Yi Fong, who came to Penang for holiday trip.

部落格的世界真的是很特别的, 在里面你可以遇到很多朋友呢. 几天前, 我有机会去见到来槟城玩乐的一位博友, Jeff 乙峰.

Jeff Yi Fong is a new blogger who stepped into blogging world for 2 months only. He is a Ipoh Mali who went to Perlis for the study of Electronics Engineering. He is quite tall and the most important thing is, he really can talk a lots!!!

Jeff 乙峰, 是一位刚刚加入部落格世界差不多两个月的新博友. 他是位怡保人, 不过去了玻璃市进修电子系的课程. 他很高呢, 不过最重要的是, 他是位善谈的朋友呢!!!

Nice to meet you my friend, and wish ya all the best for the upcoming exams ya!!! Work hard ya!!

很高兴可以认识到你呢, 祝你在即将来临的考试中一切顺利呢!!! 要加油哦!!!

102 則留言:

Jeff YiFong aka 蜜蜂王子 提到...

沙發﹖

Jeff YiFong aka 蜜蜂王子 提到...

哈哈﹐終於﹗﹗﹗﹗我坐上了AKIRA的沙發了~~感動~~~

哈哈﹐很開心見到你噢﹗﹗謝謝你讓我的檳島之旅更加精彩噢﹗﹗

AhhJohn 提到...

很爽哦~

CHloe 提到...

hahaxx~!!find 1 day we meet oso!hahahaxx!!

匿名 提到...

Akira! As a blog hunter, i need your help. Is that ok! I'll email u. hahah

LuLu 提到...

厉害!又meet部落友了!

Akira 思胜 提到...

Jeff:
哈哈, 你也是可以坐到的呢.. 嗯, 我也是很开心可以认识到你呢...

John:
哈哈, 当然爽啦...

Chloe:
Haha, where are you staying wor?

Akira 思胜 提到...

Edward:
Can ah, email me at akira_wah@yahoo.com

lulu:
嘻嘻, 有机会真的不想错过嘛...

艾莉~エリ 提到...

好好哦!

很期待会见到你们!

匿名 提到...

haha
meet new friends.....

how many blog friend u meet before?

HappY LinG 提到...

不错哦!!哈哈。。
还可以见面!下次我也要去拜访你了!!

Penny 提到...

下次也介绍我去吃好的哦!哈哈~

~珊姑娘~ 提到...

羡慕你又跟部落友见面了!

akira,谢谢你今天帮我看家了。

*其实我很想见你,但又有点怕,因为我胖胖的,paisei啦!!哈哈!
好的,今年里我一定要带哈尼去找你,给你带我们去吃好料的!嘻嘻^^
打勾勾

:': sweeney珊 :': 提到...

我又要meet !!!
哈哈。。
暂时还是不可能的事。。
等我大一点先。。ok??
呵呵

不二坏 提到...

下次就是meet我了哦...
你有玩msn吗??
我们在那边聊,如何??

匿名 提到...

不错的"约会"哦!!!
哈哈...

几时要介绍帅哥给我啊?

JiaNi 提到...

他很高但你也不矮...:p

Linus 提到...

那我过槟岛时也要找你哦!
你的电话几号?哈哈哈!

紫色的雨 提到...

你也不会矮到哪里去...哈哈 ~

雨夜小鬼 提到...

课外题啊...后面那个豆腐花照好吸引人...

*~店长~* 提到...

这么说来...
去到槟城就一定能遇到你了?XDD

发霉熊 提到...

大家出来见面应该很多东西可以聊~
不知道kl的 blog 聚怎样了~
也期待有一天能和大家见见面~ (^.^)

zzhen 提到...

我們也要去找你
哈哈

sally^^ 提到...

不懂我几时才有机会去槟城找你呢?
哈哈哈。。
真的很羡慕jeff哦~
你有没有带他去吃好料呢?

Akira 思胜 提到...

Ellie:
嗯, 我也是很期待见到你呢...

Sock Peng:
Hmm, got 10 blogger friends gua... hehe...

Ling Ling:
没问题呢, 你要过来的时候就让我知道吧...

Akira 思胜 提到...

倪:
呵呵, 没问题呢...

珊姑娘:
我也是很期待见到你啊... 不知几时哦, 不过还是很期待呢...

sweeney珊:
没问题呢, 还有时间和机会哦...

Akira 思胜 提到...

不二坏:
哈哈, 有机会的...

Rachel:
介绍帅哥啊? 有啊, 不过你的老公会追杀我咯, 哈哈...

Jiani:
哈哈, 还是不错的啦... 呵呵...

-waiseng- 提到...

yeap, I met alot of wonderful people in the blog sphere as well.

Akira 思胜 提到...

Linus:
等你要过来时, 记得通知我哦...

purple da com:
哈哈, 这我知道啊...

雨夜小鬼:
不要告诉我, 你想吃那招牌哦?

Akira 思胜 提到...

店长:
哈哈, 是啊, 你要来的时候, 记得通知我呢...

发霉熊:
哈哈, 我也想跟大家一起聚会呢... 有机会来这里, 就找我吧...

龍貓:
哈哈, 可以啊, 没问题呢... 等你过来哦...

Akira 思胜 提到...

靓靓:
没有时间咯, 因为时间不允许咯, 他跟朋友一起嘛... 我会等你过来这里的呢... 呵呵...

Wai Seng:
Yup, and I wanna meet u too! Hehe...

iamlz 提到...

Aiks..hw come when I'm in perlis we dint get to meet up? Huhu..

emilio 提到...

Akira,我问你啊

你究竟见过了多少个部落客啊?

幸福王子 提到...

很好笑的说。刚才才看到这些照片。
哈哈。

Unknown 提到...

世界真小啊~

Barbie 提到...

Agree ^ ^ There're so many cool princes and princesses around on blogosphere :)

Another meet up? Pinky Akira? Ah hah... btw, have you met Princess Levian yet? How bad I wish to meet up with her hah hah... hope I could make it some day ^ ^

Aris Min 提到...

我下个星期可能也要去槟城哦~
看看有没有缘看到你~
哈哈~

以前都玩无名
最近才开始玩blogspot的
你是元老级的老前辈~多多指教哦~

put 提到...

then i shud meet u when i go bac too XD

vkeat86 提到...

部落世界就是酱奇特~~哈哈
我在幻想,如果在街上遇见部落客,要上前打招呼还是。。lol,都不懂对方认得我没有 XD

- yEng - 提到...

没有找我出来~
我也在penang啊~

sob sob

迷迭香 提到...

见到 Jeff 了哦...^_^

Fatty Jean 提到...

多好啊!你跟你多的博客见面了,羡慕哦!!
其实你好像矮他一点点罢了,呵呵

yingjun 提到...

又和博客见面了呢^-^
不错哟~
能增进彼此的感情

爱上棉花糖的男孩 提到...

哇~~见过面的博友秩序增加中也~~
还有哦~~akira你的朋友都很了不起也^^

0rd1n 提到...

哈哈~
你的部落格还有中英对照的,很好玩,以后我也要试试,而且,那个jeff,真的好高啊~

蓝血人 提到...

真好你们能见面~我要去都难哦,我太远了。

died 提到...

好奇,你到底见了多少位部落格友???你很BABY FACE 咧~

蕴如 提到...

很熟脸,哈哈...其实并不认识

Vincent Cho 提到...

Jeff个人很瘦噢!

Unknown 提到...

=) 昨天就是在msn 谈起他。

他就是跟你一起见面的那个jeff ~


== 我抢不到沙发了,因为我10点半都没开

呜呜

Akira 思胜 提到...

lz:
Haha, you should tell me when u come to Penang mar...

Emilio:
我想应该是有差不多十位了吧...

幸福王子:
哈哈, 是咯, 你从他那边来的哦?

Akira 思胜 提到...

ah_man:
为何你会说这样呢?

Barbie:
I wish to meet her also, hehe, still got chances around! Levian, she is a nice girl and good friend of mine! XD

min~aris:
真的哦? 安排看时间咯, 呵呵... 嗯, 多多交流哦...

Akira 思胜 提到...

Put:
Haha, just date me will ya!

杰.Keat:
哈哈, 认识的话, 就打个招呼咯... 我也想见到你呢...

Yeng:
哎呀, 我们住相同地方, 都没出来见面呢...

Akira 思胜 提到...

阿香:
对啊, 怎样啊? 很高呢! 哈哈...

Jean:
对啊, 真想再去KL见见你们呢... 呵呵...

小雨:
对啊, 你啊, 几时要来找我哦?

Akira 思胜 提到...

爱上棉花糖的男孩:
哈哈, 还想见更多的部落格朋友呢...

海贼Lock:
哈哈, 以后要多多交流呢... 谢谢你来我这里呢...

蓝血人:
以后还是有机会的呢... ^^

Akira 思胜 提到...

梦想罐头:
哈哈, 差不多有十位了吧... 呵呵...

蕴如:
哈哈, 跟你朋友同脸?

Akira 思胜 提到...

Vincent:
哈哈, 是不是要讲我肥啊?
哈哈...

杨宝贝:
对呢, 就是他哦...

迷迭香 提到...

有过 172 么? :P

"秋"天的"诗" 提到...

我改次也去找你,好不好?
^-^a

Carrie_Nice9 提到...

几时要跟我见面呢?哈哈~

我是贝比 提到...

亲爱的沙发之皇:几时打算搞一个大型的 Blogger gathering在KL?? 记得叫我哦!

Mitch Tay 提到...

你到底昨晚什么时候才写这篇的?
我等了整晚沙发都等不到~
结果今天来了已经60++的comment 了~
但我会加油的!哈哈啊!

Sanze 提到...

Wa, so nice can met wit blogger fren! Haha... One day i also wanna meet wit u all... Haha... Just dun say i too talkative o! Haha....

宿影 提到...

哇~可以见到博友呢!!!
希望我有朝一日也能见到很多的博友,呵呵~

Akira 思胜 提到...

阿香:
有啊, 还是180呢... 比我高了7CM呢, 哈哈...

"秋"天的"诗":
没问题呢, 就等你来呢...

Nice:
就等你来这里啊, 还是我去KL呢... 多么期待见到你哦... 嘻嘻...

Akira 思胜 提到...

我是贝比:
哇, 我举办啊? 哈哈, 我看还是托那边的朋友搞比较好呢... 呵呵...

kimichii:
哈哈, 你要注意我发文章的时间哦!!!

Akira 思胜 提到...

Sanze:
Sure we got chance to meet up ya! Hehe...

宿影:
对啊, 也想见到你呢...

yanchee 提到...

ooo... finally met Jeff.

vcwanyi 提到...

嗯那,我在jeff的部落格也看到有关他和你见面的文章~哈哈,沙发我是坐不到啦,坐地板吧~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ 提到...

next time when I go to Penang, must aske u to wait 4 me lor~

hehe

levian 提到...

sometimes it's fun to meet some bloggers, n sometimes not. i wonder why is that. :p

Akira 思胜 提到...

Yan Chee:
Haha, finally indeed!

Wanyi:
今晚就早点来坐沙发吧... 等你哦...

Akira 思胜 提到...

Zara:
Haha, sure, if u come then tell me ya!

Levian:
Haha, sometimes not? For me is an exciting moment...

bearlim 提到...

yeah!
keep blogging rockS!!!

XD

Akira 思胜 提到...

小熊:
呵呵, 对呢! 还蛮期待见到你的真人呢!

c@therine 提到...

哇!你也和博客见面呢!
愿你俩友谊长存!!

Akira 思胜 提到...

Catherine:
呵呵, 也是很渴望跟你们见面呢...

Jamie Wong 提到...

世界好小=)

levian 提到...

barbie: i'm glad you wanted to meet me that much. ;) i'm curious how things will turned out when all of us meet. XD

akira: i actually mean what you faced the other day. hehe.

Akira 思胜 提到...

大恶魔:
哈哈, 对啊...

Levian:
Oh, that one oh, dont want to mention about it... Haha, tired day...

levian 提到...

i will be so tired if i were you too. some people are seriously too much to take. gosh.

Akira 思胜 提到...

Levian:
I think that day was a tired one, have to listen to so many craps and dont have chance to keep myself relax...

levian 提到...

the way i imagined it, it was terrible. i don't think i can make myself listen for that long either.

Akira 思胜 提到...

Levian:
Somemore the craps are not interested for me... Listen and listen is a tiring moment, sigh~~

levian 提到...

its pointless listening to those who don't care about us too, they are just full of themselves. too much they can't consider others' feelings.

Akira 思胜 提到...

Levian:
Agree... Why dont just sit back and relax, just talk some interesting topics? I wonder...

levian 提到...

totally. but i guess if they didn't realize, they will never change for the better.

Akira 思胜 提到...

Levian:
Sooner or later they will lose some precious friends... Well, that was just of my opinion...

levian 提到...

definitely. or sometimes even the love ones, since they never pay attention to anyone else other than themselves.

Akira 思胜 提到...

Levian:
Typical selfish, better mix with other better, we are not belong to the gang also... :P

levian 提到...

i don't think we'll have enough patience for them either. totally ignoring probably. :p

Akira 思胜 提到...

Levian:
Just cannot mix with them totally... Is a kind of waste of time and energy... I rather sit at home blogging and anime! XD

levian 提到...

supporting our own addiction when we tell others to not get addicted eh. i'll join you for that. :p

Akira 思胜 提到...

Levian:
Haha, that is not addiction, I would call that as "interest", yeah, it is our interest and hobby! Hehe...

levian 提到...

it is totally addiction !! you're just making it sounds nice n decent for our sake. i know you .. you're evil .. :p

Akira 思胜 提到...

Levian:
Trying to hide, haha... Well, I just want it to sound better, and yeah, I'm evil, evil!!!

Somewhere in Singapore 提到...

Aiyo Akira

Too bad i got no chance to meet u up... sob sob sob...

Akira 思胜 提到...

Sharon:
Aiya, is ok lar, got next time mar...

levian 提到...

you won't admit the "addiction" part, but you admit to the "evil" part !! XD

Akira 思胜 提到...

Levian:
Being evil, is part of me since primary school, when I used the nickname of "Dark Knight" in every pc game... XD

levian 提到...

oh !! no wonder you like heath in batman that much. :D

Akira 思胜 提到...

Levian:
That was this year July! Haha... Actually I used Dark Knight as I loved Batman since I was a kid...