2008年8月27日 星期三

Wall E Premiums

Yeah, I received a parcel this afternoon, and it was very huge! Thanks to the sender, Ah Xiang. What are the items inside? Please don't be misunderstood, as these items are not presents again. What to know more? Go to here.

耶, 今天下午我又收到包裹了, 而这次的包裹很大呢! 谢谢阿香! 里面是什么东西呢? 请别误会哦, 因为里面不是她送的礼物哦. 想知道详情, 请按这里.

Actually I want to give something special to the orphans during Charity Movie with Orphans, so I made an appeal to request some items from movie distributor. Yeah, I got 50 sheets of Wall E posters and some premium items. But the problem is, I have to go down Petaling Jaya to collect the items, so I asked Ah Xiang to collect on behalf of me and then she sent to me yesterday. Go to here for more details.

其实我想给在与孤儿电影观赏会的那些孤儿一些特别的礼物, 所以我就向电影批发公司讨几样物品. 耶, 我得到了50张Wall E的海报和一些周边产品. 不过问题是我得去八打灵再也的公司领取那些周边产品, 所以我就拜托阿香帮我领取先, 然后在昨天寄给我呢. 想知道详情, 请按这里.

The parcel is so heavy, and the weight is 6kg in total!!!

那个包裹真的很重, 六公斤是它们的重量呢!!!

This is the poster of Wall E, and I'm sure the orphans will love the movie and posters too!!!

这就是Wall E的海报了, 而且我相信那些孤儿一定会喜欢那部电影和海抱呢!!!


The poster is kinda huge and it would be nice to hang on the wall!

这海报有点大张, 我想挂在墙上一定会很棒吧!!!

I received some premium items too! And these are the Wall E mouse pads!!! Very cute, right? We will select the lucky orphans to give to.

我也收到一些
周边产品呢! 这就是Wall E的滑鼠板!!! 很可爱吧? 我们会送个幸运的孤儿.

Have some more too, and these are the Wall E paddle bat!!!

还有一些呢, 而这些就是Wall E的球拍呢!!!


Thanks to the movie distributor, our committees really appreciated it!!! And thanks to Ah Xiang who sent the items to me!!!

衷心感谢电影批发公司, 对此我们筹委会很感激呢!!! 还有要谢谢阿香, 因为她寄了那些物品给我呢!!!


64 則留言:

yanchee 提到...

我.机器

迷迭香 提到...

so they arrived safely ya ~ ^_^

迷迭香 提到...

i tot they were abt 4kg....
no wonder so heavy lar hahahaaa...XD

阿Don 提到...

wow!
每天都收到邮包的
真过份!

ClArEnCe lOvE WinNIe 提到...

功德无量~~

Unknown 提到...

香儿真的棒得无话可说呢~
那滑鼠板很可爱耶!

Invisible 提到...

没有啦?我可以要一份吗?^^
刚刚去看了,很棒哦!

emilio 提到...

Wall E真得那么好看吗?好久没看戏了TT

怎么两语并重啊?我只看华语的,哈哈

阿香,心地真得无得顶!

Ksteeng1122 提到...

阿香好好人喔!这些电影的周边产品也是很可爱,请问如果要买的话,那里有得卖『我想要那个mouse pad。

Barbie 提到...

Wow, Barbie want too, but too bad! these are solely deserved for orphans =( I'm sure they gonna love all these cute items ^ ^

~珊姑娘~ 提到...

看阿香那里知道什么事了,好快收到喔。
希望你的活动成功。

levian 提到...

the mouse pads with wall-e looking so innocent on it are adorable !! soft plastic too, has been such a long time since i saw a cool mouse pad. :D

Vincent Cho 提到...

到时候,也别忘了放上孩子们一起观看Wall.E的照片喔^^

K3ViN 提到...

wah the item look very cute... i wan also :P haha i believe they gonna love it....

Somewhere in Singapore 提到...

The kids will be happy when they receive it ya...

Kikey Loo 提到...

didn't see Wall-E...
good work in charity... :)

Janelle 提到...

我之前还以为阿香这么慷慨,拿到周边产品,自己没留,却马上寄给你。。

你们真好人哦!

✿AиG3L✿ 提到...

还有我还没寄的包裹,我答应你。一有时间我一定去。。。。=.=..我不是没信用的。。

Dandioy 提到...

收到礼物的感觉一定很棒~

萤火虫*.* 提到...

好可爱的滑鼠板哦~~
羡慕*O*
我相信那些孤儿一定会很开心的^^
你也很厉害耶!
可以跟电影公司拿到那么多东西哦!

Akira 思胜 提到...

Yan Chee:
哈哈, 是"我.亿"啦... 哈哈...

阿香:
哈哈, 是真的有点重呢... 还是要多多感谢你呢...

阿Don:
哈哈, 都跟你说这不是我的礼物咯...

Akira 思胜 提到...

Clarence:
哈哈, 也是要做些东西的嘛...

冰珊:
她人真的很好呢... 嘻嘻... 不过这次不能给你咯, 物品有限啊...

Invisible:
不好意思啊, 不能给你们啊, 因为真的有限啊...

Akira 思胜 提到...

Emilio:
我觉得是很好看呢, 很适合那些小孩呢...

ksteeng:
不懂哪里有得卖咯, 我是跟电影公司讨的, 是免费的呢...

Barbie:
Sorry ya, we have to give to the orphans... Hehe... Thanks to u too!

Akira 思胜 提到...

珊姑娘:
嗯, 我就是要快点收到咯, 不然很担心啊... 谢谢你呢...

Levian:
Hehe, I wish I can have the mouse pad too! Hehe... But too bad, I have to give to the orphans... Surely they will love it!

Vincent:
嗯, 那是当然的呢, 嘻嘻... 我们那边有好多照相机呢...

Akira 思胜 提到...

Kevin:
Yeah, I wish they can get a better life too!

Sharon:
hehe, I hope they will!

Kikey:
Hehe, thanks ya!

Akira 思胜 提到...

Janelle:
哈哈, 我们也没拿下那产品呢... 还是希望他们会喜欢呢...

蓝色女孩:
慢慢来, 你也没空嘛... 等你有空了才做吧...

Akira 思胜 提到...

小椰子:
哈哈, 不是我哦... 是那些孤儿呢...

萤火虫:
哈哈, 是真的硬着头皮去讨的咯...

Carrie_Nice9 提到...

好漂亮的周边产品~真想拥有它呢!!!
活动后有剩下的话要留给我哦!哈哈~

Alice Chong 提到...

你真有爱心,还会想到要送东西给孤儿。。。^^

Akira 思胜 提到...

Nice:
嘻嘻... 嗯, 我知道了... 假如剩下海报的话呢? 你也要吗?

Alice:
哈哈, 当然要想到他们的啊...

匿名 提到...

loving the mouse pad~~ wall E and eevaa~

小薰妈 提到...

哇~收到啦!!阿香那里的邮差很勤快哦!!
嘻嘻嘻嘻·~~收到就好,收到就好!!!~~你知道我知道是什么意思的啦!!哇哈哈哈哈哈哈哈~~
我怕引起公愤,所以先不明说。。。哈哈哈~开心ing+‘好练'ing...:)

A Whole New World 提到...

i'm sure they gonna love it

天使 提到...

哇。。。又收到包裹。。。
几时要给我也收到呢?
哈哈。。。

Victoria Yin Yin 提到...

wah!! WALL E!!!!!!!!!! I love WALL E!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I want those things....so nice..!!

lily 提到...

i like the design of the Robot^^* creative lor!!! kaka~

Wake Up Studio 提到...

真善良的电影公司
真善良的你们

我相信小孩子们会爱死这些礼物

Unknown 提到...

还可以向电影批发公司拿物品的哦?强!
向他们拿需要很久的时间吗?

levian 提到...

of course we shouldn't take it from them. i was just talking about how long has it been since i saw or use one.

Akira 思胜 提到...

Choy Yin:
Hehe, u will love it if u get the items oh!

小薰妈妈:
哈哈, 兔子我刚刚打开了呢... 嘻... 谢谢你哦, 虽然是很迟才到我的手啦, 嘻嘻...

Prudence:
Hehe, surely they will!

Akira 思胜 提到...

天使:
来, 给我你的地址吧, 嘻嘻...

YinYin:
Hehe, u wanna have one too? Maybe u can go to see merchandise shop! Hehe...

Lily:
Haha, most of the people are crazy about the robot now!

Akira 思胜 提到...

北西八地:
哈哈, 希望如此咯...

梦幻园主之雯:
哈哈, 有办法的嘛... 嗯, 几天就到我手上咯...

Levian:
Hehe, I plan to get some premium items from the movie distributor once the event finished! XD

ßr¥åN 提到...

walle 电影蛮好看下的..把机器描述到像人那样..周边产品看来也不错噢~呵呵...

AZ 提到...

哇!WALL-E的滑鼠板很好看,搞得我也想换一个了。。。
哈哈~

小薰妈 提到...

哇塞~终于的终于第6只兔子也到达新主人家啦!!我之前还在‘咒诅’那个邮差呢!!:P
既然收到了,那之前的‘咒语’就取消吧!!哇哈哈哈哈哈~~我怕他会一直打喷嚏。。。嘻嘻~~
盒子有被压扁吗??酱久才到,不懂兔子有变形吗??

Anne 提到...

premiums~~ here none~~~>.<" so good!!!! me also wan~ =P

Akira 思胜 提到...

灵夜之魔 said...
嘻嘻, 后天就可以去看了呢...

†C:
不错啊, 你可以去换的... 嘻嘻...

Akira 思胜 提到...

小薰妈妈:
嗯, 终于都到达了呢, 我等了很久了啊... 嘻嘻.... 不过还好, 兔子没有被压扁呢...

Anne:
Hehe, u can get one also mar...

匿名 提到...

我也是孤儿,是孤独的女儿,所以可以要一个吗?不贪心,mouse pad 就好

chewny 提到...

wall e...想去看哦~

紫绵羊的心与情 提到...

小朋友一定很高高兴...那位阿香小姐真的很热心.

levian 提到...

woot !! there should be some fancy items to grab hold off !! :D

Akira 思胜 提到...

spirited:
哈哈, 应该是还有剩货咯, 到时候有的话, 再给你哦...

chewny:
哈哈, 还不带你孩子去看啊?

Akira 思胜 提到...

紫绵羊:
对啊, 她真的很好呢...

Levian:
Hehe, I guess the company had lotsa items too, maybe can grab some from them, hehe... XD

levian 提到...

they should have lots of them !! grab all you can. XD

Sendo 提到...

wow, how i wish i could have one of it! im going to watch it as soon as i'll get free...but i don't think we have those premiums here...wish you could send me one hehe

Akira 思胜 提到...

Levian:
Yeah, will write in to them once the movie is pulled down from the cinema...

Sendzki:
haha, maybe I can send to u if I can have your address?

bearlim 提到...

huh huh? ahxiang is that movie distribution staff??

wall e is so cute!

Akira 思胜 提到...

小熊:
哈哈, 不是啦, 她是帮我去向电影公司拿而已咯...

bearlim 提到...

哦~原来如此 :P

JiaNi 提到...

我喜歡Wall E的滑鼠板!!! 呵呵~

Akira 思胜 提到...

小熊:
哈哈, 现在都分到光了呢... 哈哈...

Jiani:
哈哈, 很可爱呢...

levian 提到...

why must it be after ?? you're allowed to expose them before the movie went off-screen ??

Akira 思胜 提到...

Levian:
Haha, it is easier for me to get the premium items after the show went off the screen... Just a simple write in will do...